Aniu, Janku – jesteśmy!
Dziś, 29 stycznia 2024 roku, w Dniu Walki z Mobbingiem, wystartowała pierwsza ogólnopolska antymobbingowa kampania społeczna pod hasłem Godność ma swoje imię.
Kampania jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: osób doświadczających mobbingu, tych, które doznały go w przeszłości, a także osób decyzyjnych w firmach i instytucjach, aby uświadomić im skalę tego zjawiska i jego jednoznacznie negatywny wpływ na funkcjonowanie zespołów pracowniczych, a finalnie na kondycję firm. Cele kampanii to dyskusja, edukacja i wsparcie osób z doświadczeniem mobbingu:
- Rozpoczynamy ogólnonarodową dyskusję na temat mobbingu i jego skutków.
- Dotrzemy z działaniami edukacyjnymi do jak najszerszego grona firm i pracowników w Polsce.
- Damy wsparcie zarówno ofiarom mobbingu, jak i wszystkim organizacjom, które będą chciały wdrożyć zmiany i zapobiec mobbingowi lub skutecznie wyeliminować mobbing w swoich zespołach.
Organizatorem kampanii jest Dobra Fundacja. Za produkcję kampanii odpowiada IMAGENCY.